Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )
Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )
Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )
Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )
Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )
Tayuya cayaponia ( korzeń cięty )

Cayaponia tayuya - korzeń cięty

0000651
Obecnie brak na stanie
14,16 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 13,49 zł

Korzeń Cayaponia tayuya jest surowcem, który od wieków jest wykorzystywany przez rdzenną ludność z rejonu Amazonki, stosowanym w wielu przypadkach. Pochodzi z długiego pnącza.

Opcje wagowe
  • 50g
  • 250g

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
3 2% 0,85 zł
5 4% 2,83 zł
10 6% 8,50 zł
20 10% 28,33 zł

 

Cayaponia tayuya – korzeń (łac. Cayaponia tayuya radix)

Rodzina: Cucurbitaceae
Rodzaj: Cayaponia
Gatunek: Cayaponia tayuya
Inne nazwy: Tayuya, taili

Surowiec: korzeń cayaponii

Opis rośliny:

Cayaponia tayuya pochodzi z amazońskich lasów deszczowych. Jest pnączem i dorasta nawet do 12 m wysokości. Ma grube i masywne korzenie, drobne liście, a kwiaty niewielkie, o żółtawym zabawieniu. Korzeń cayaponii jest bogaty we flawonoidy, cayaponozydy, saponiny, sterole oraz glukozydy.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie Cayaponia tayuya:

Korzeń Cayaponia tayuya stosowany jest od stuleci przez rdzennych mieszkańców Ameryki Południowej.  Zawarte w nim składniki mogą wykazywać działania wspierające organizm w procesach przeciwzapalnych i przeciwbólowych. Sprzyja detoksykacji organizmu i pomaga podnosić odporność. Indianie z Peru i Boliwii stosują korzeń jako środek pomagający im w przypadku bólów stawów, menstruacyjnych, a także jako wsparcie po ukąszeniach węży. Cayaponia tayuya stosowana zewnętrznie pomaga na problemy skórne.

Przeciwwskazania do stosowania Cayaponia tayuya:

Cayaponii nie powinny stosować kobiety w ciąży oraz karmiące piersią. Do użytku zewnętrznego.

Źródła:

http://www.rain-tree.com/tayuya.htm#.W658mfaYRhH
http://docplayer.net/42532265-Technical-data-report-for-tayuya-cayaponia-tayuya.html
http://www.oca-brazil.com/Herbstayuya.htm
https://zdrowie831.wordpress.com/2017/02/18/niezla-ziolka-czesc-10/

Nowy
0000651
Brak komentarzy

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

1

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

0

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych