Chinowiec (Cinchona pubescens) - kora cięta
    Chinowiec (Cinchona pubescens) - kora cięta
    Chinowiec (Cinchona pubescens) - kora cięta
    Chinowiec (Cinchona pubescens) - kora cięta

    Chinowiec (Cinchona pubescens) - kora cięta

    4684847
    14,79 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 14,09 zł

    Chinowiec - drzewo z Ameryki Południowej dostarcza kory, bogatej w chininę. Wykorzystywane było w trakcie walki z malarią w XIX wieku.

    Opcje wagowe
    • 50g
    • 250g
    • 50 g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,89 zł
    54%2,96 zł
    106%8,88 zł
    2010%29,59 zł
     

    Chinowiec (łac. Cinchona L.)

    Rodzina: marzanowate (łac. Rubiaceae)
    Rodzaj: chinowiec (łac. Cinchona)
    Inne nazwy: drzewo chinowe

    Surowiec: kora cięta chinowca

    Opis rośliny:

    Chinowce to drzewa lub krzewy z rodziny marzanowatych, które występują w Ameryce Południowej, w Andach. Rośliny te mają zimozielone duże, skórzaste, eliptyczne liście ułożone naprzemianlegle, a w porze kwitnienia wydają duże, zebrane w wiechy różowe kwiaty.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie kory chinowca:

    Kora chinowca jest bogata w substancje, wśród których na uwagę zasługuje przede wszystkim chinina.  W XIX wieku zaczęto wykorzystywać napar lub nalewkę z kory chinowca jako wspomagający środek na malarię. Stosowano go także ze względu na właściwości wzmacniające siły organizmu do walki z podwyższoną temperaturą ciała i bólem. Bardzo często specyfiki z kory chinowca zaleca się do przemywania trudno gojących się ran.

    Przeciwwskazania do stosowania kory chinowca:

    Kory chinowca nie mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią.

    Źródła:
    https://rozanski.li/892/kora-chinowa-cortex-cinchonae-i-chinina/

    Nowy
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych