Kategoria produktu: Zioła na boreliozę i koinfekcje
Chlorella 100g
Nazwą Chlorella vulgaris określany jest gatunek zielonych alg morskich. Chlorella podobnie, jak np. spirulina zyskała miano tzw. superfood – pokarmu, który zawiera w swoim składzie wiele niezbędnych składników odżywczych.
Chlorella (Chlorella vulgaris)
Rodzina: Chlorellaceae
Gatunek: Chlorella vulgaris
Synonimy: zielone algi morskie
Surowiec: sproszkowane algi zielone
Opis chlorelli:
Chlorella to gatunek alg morskich, a dokładniej alg zielonych. Należą do gromady zielenic. Najpowszechniejsza jest chlorella zwyczajna. Występuje w wodach słonych i słodkich.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Te niepozorne glony są uznawane za superfood, jako jedne z przyswajalnych źródeł do uzupełnienia żelaza, białka, soli mineralnych oraz witamin, zwłaszcza witaminy B12 i kwasu foliowego. Chlorella pomaga organizmowi w walce z anemią. Zasobna w witaminę A oraz luteinę poprawia zdolność prawidłowego widzenia. Ze względu na swoje właściwości wspierające procesy antyoksydacyjne, chlorella spowalnia procesy starzenia się organizmu, pomaga poprawiać sprawność umysłową oraz pobudza procesy regeneracji komórek. Ponadto usprawnia regulację cholesterolu i trójglicerydów we krwi. Regularne spożywanie chlorelli pomaga w usuwaniu z organizmu metali ciężkich i korzystnie wpływa na całościowe funkcjonowanie organizmu. Chlorella jest często wybierana przez osoby będące na diecie wegańskiej czy wegetariańskiej oraz przez sportowców.
Sproszkowane algi morskie maja lekko słony i grzybowy posmak. Mogą być stosowane jako dodatek do zup czy sosów.
Przeciwwskazania do stosowania:
Ostrożność powinny zachować kobiety w ciąży i karmiące piersią.
Źródła:
- http://rozanski.li/197/glony-jednokomrkowe-jako-pokarm-i-depurativa/
- https://www.poradnikzdrowie.pl/diety-i-zywienie/co-jesz/chlorella-dzialanie-wlasciwosci-i-wartosci-odzywcze-superalgi-aa-HWRR-yEuT-UfK1.html
- http://longevitas.pl/7-naukowo-udowodnionych-wlasciwosci-chlorelli/
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.