Chuan Lian Zi ( chao ) - Melia toosendan w granulkach 100g 5904161794875 1  9736
Chuan Lian Zi ( chao ) - Melia toosendan w granulkach 100g 5904161794875 2  9737
Chuan Lian Zi ( chao ) - Melia toosendan w granulkach 100g 5904161794875 1  9736
Chuan Lian Zi ( chao ) - Melia toosendan w granulkach 100g 5904161794875 2  9737

Kategoria produktu: Zioła mielone i ekstrakty ziołowe

Chuan Lian Zi ( chao ) - Melia toosendan w granulkach 100g

84,29 zł
Brutto

Ekstrakt z Chuan Lian Zi to suplement diety oparty na naturalnych składniku roślinnym - wyciągu z owoców rośliny Melia toosendan. Roślina ta jest znana ze swoich właściwości prozdrowotnych i jest stosowana w medycynie chińskiej od setek lat. Ekstrakt z Chuan Lian Zi może wpłynąć pozytywnie na pracę układu trawiennego, poprawiając trawienie i regulując funkcjonowanie przewodu pokarmowego. Suplement ten jest polecany zwłaszcza dla osób z problemami trawiennymi oraz w celu poprawy ogólnego samopoczucia organizmu. 

-10% na cały asortyment!


Kup min. 3 sztuki do końca grudnia i skorzystaj z rabatu.

Załóż konto i skorzystaj z promocji.

 

Ekstrakt w postaci granulek z owocu melli ( Fructus Toosendan ) Chuan Lian Zi ( Chao) 5:1

Masa produktu 100 g . netto

1 gram produktu odpowiada 5 gramom owocu melli.

100 % naturalny produkt Tradycyjnej Medycyny Chińskiej

Skład: wyciąg z owoców mellii, rozpuszczaly w płynach.

Suplement diety

Środki ostrożności: 

Nie stosować w trakcie ciąży i karmienia piersią. Nie stosować u dzieci.

Przeciwwskazania:

Uczulenie na jakikolwiek składnik suplementu.

Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji podanej na opakowaniu.

Uczulenie na jakikolwiek składnik suplementu.

Sposób przygotowania:

0,5 grama nalezy rozpuścić w 100 ml przegotowanej wody. Stosować w do dwóch razy dziennie.

Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji podanej na opakowaniu.

Suplement diety nie powinien być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.

Formulation
powder ( proszek )
powder ( proszek )
Postać produktu
proszek

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

1

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych