Cuti Cuti (Argyrochosma nivea) mielone ziele
Cuti Cuti (Argyrochosma nivea) mielone ziele
Cuti Cuti (Argyrochosma nivea) mielone ziele
Cuti Cuti (Argyrochosma nivea) mielone ziele

Cuti Cuti mielone ziele (Argyrochosma nivea)

0000843
18,36 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 18,36 zł

Cuti cuti to roślina niezwykła, zarówno z wyglądu, jak i ze względu na jej właściwości. Zewnętrznie przypomina naszą paproć. Używana była przez szamanów indiańskich.

Opcje wagowe
  • 50g

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
3 2% 1,10 zł
5 4% 3,67 zł
10 6% 11,02 zł
20 10% 36,73 zł
 

Cuti cuti – ziele mielone (łac. Argyrochosma nivea)

Rodzina: adiantowate (łac. Adiantaceae)
Rodzaj: Argyrochosma
Gatunek: Argyrochosma nivea

Surowiec: ziele mielone cuti cuti

Opis Cuti Cuti:

Cuti cuti to nazwa jednej z paproci z rodziny adiantowatych. Występuje w Ameryce Południowej (w Kolumbii, Peru, Chile, Argentynie i Brazylii). Porasta głównie tereny skaliste. Cuti cuti ma ciemnobrązowe łodygi i liście zawinięte od środka, wewnątrz są intensywnie zielone, a od zewnątrz pokryte białą, kleistą substancją, która z daleka wygląda, jakby na roślinie leżał śnieg.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

Cuti cuti to roślina niezwykła, jest nie tylko bardzo dekoracyjna, ale wykazuje również rozległe właściwości. Według Indian zamieszkujących tereny Ameryki Łacińskiej, ziele cuti cuti wzmacnia organizm i wspiera funkcjonowanie układu immunologicznego oraz pomaga przeciwdziałać bólom. Uważają także, że pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Napar z cuti cuti stosowano  zewnętrznie na rany, ukąszenia węży i owadów.

Produkt wyłącznie do zastosowań zewnętrznych.

Przeciwwskazania do stosowania:

Nie stosować w trakcie ciąży oraz laktacji.

Źródła:

  • https://en.wikipedia.org/wiki/Argyrochosma
  • https://www.scribd.com/document/348445326/Archyrochosma-Nivea
  • http://pesquisa.bvsalud.org/portal/resource/es/pnc-16403
Nowy
5904161795988

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

0

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych