Cykoria - korzeń cięty - 1
    Cykoria - korzeń cięty - 2
    Cykoria - korzeń cięty - 1
    Cykoria - korzeń cięty - 2

    Cykoria - korzeń cięty

    1 Opinie
    3946138
    14,79 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 14,09 zł

    Cykoria podróżnik to popularna obecnie roślina ozdobna. Charakterystyczne są jej jasne, zebrane w koszyczki kwiaty. Należy do rodziny astrowatych i występuje niemal na wszystkich kontynentach w strefach klimatu umiarkowanie ciepłego.

    Opcje wagowe
    • 100g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,89 zł
    54%2,96 zł
    106%8,88 zł
    2010%29,59 zł
     

    Rodzina: astrowate (łac. Asteraceae)

    Rodzaj: cykoria (łac. Cichorium)

    Gatunek: cykoria podróżnik (łac. Cichorium intybus L.)

    Surowiec: Cykoria - korzeń cięty

    Opis rośliny:

    Cykoria to roślina wieloletnia, którą można spotkać na prawie wszystkich kontynentach, w miejscach umiarkowanie ciepłych. Posiada jasne, zebrane w koszyczki kwiaty, które zamykają się po zmroku. Dzięki swoim walorom wzrokowym uprawiana jest w celach dekoracyjnych. Dawniej związki cykorii stanowiły zamiennik kawy.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

    Sam korzeń cykorii posiada szereg witamin, jak i inulinę, wpływającą na obliżenie cholesterolu oraz sole potasowe, pomagające utrzymać prawidłowe ciśnienie krwi. Niweluje obecność toksyn w organizmie oraz sprzyja prawidłowemu funkcjonowaniu dróg żółciowych oraz wątroby. Jego walory zdrowotne dostrzega się także w ułatwianiu stymulacji procesu trawienia, dzięki pobudzaniu wydzielania soków żołądkowych.

    Przeciwwskazania do stosowania:

    Okres ciąży i karmienia piersią, zapalenie bądź wrzody żołądka.

    Źródła:

    http://internetowyogrod.eu/_data/ogrodnictwo/rosliny/cichoriumintybus.php

    https://rozanski.li/258/cykoria-podrznik-cichorium-intybus-l-w-praktycznej-fitoterapii/

    Nowy
    5904161794561
    1 Opinie

    dobre
    daje 4, może być
    przez Michał o 2022-09-01

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych