Przelot (Anthyllis vulneraria) kwiat
    kwiat przelotu
    Przelot (Anthyllis vulneraria) kwiat
    kwiat przelotu

    Przelot (Anthyllis vulneraria) kwiat

    hjgfnb8
    Ostatnie sztuki w magazynie
    9,12 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 8,69 zł

    Przelot pospolity to niewielka roślina z rodziny bobowatych. W Polsce bez trudu odnajdziemy go na łąkach i pastwiskach, raczej na nizinach. Dorasta do ok. 60 cm, ma prostą łodygę, z której wyrastają owalne, podłużne liście. Charakterystyczne żółte kwiaty przeobrażają się w strąk nasienny. 

    Opcje wagowe
    • 50 g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,55 zł
    54%1,82 zł
    106%5,47 zł
    2010%18,25 zł
     

    Rodzina: bobowate (łac. Fabaceae)

    Rodzaj: przelot (łac. Anthyllis)

    Gatunek: przelot pospolity (łac. Anthyllis vulneraria)

    Surowiec: przelot kwiat

    Opis rośliny:

    Uprawiany w wielu regionach świata i występujący także w Polsce przelot słynie z motylkowych kwiatów o żółtym kolorze. W środku kielicha o jajowatym kształcie znajduje się dziesięć pręcików. To właśnie bogaty w izoflawony i flawonoidy kwiat rośliny wykorzystuje się od lat w medycynie ludowej. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Kwiat przelotu działa wspomagająco w walce ze stanami zapalnymi, spowodowanymi występowaniem owrzodzeń i ropnych wycieków. Dzięki właściwościom przeciwzapalnym może być stosowany do dezynfekcji ran oraz łagodzenia skutków oparzeń. Wspomaga oczyszczanie wątroby oraz pobudza procesy trawienne.

    Przeciwwskazania do stosowania: Okres ciąży i karmienia piersią.

    Źródła:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Przelot_pospolity

    https://rozanski.li/3092/anthyllis-vulneraria-linne-wundklee-przelot-pospolity-w-fitoterapii/

    Nowy
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    1

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    1

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    1

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    1

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    1

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    1

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    1
    Produkt dodany do ulubionych