Kategoria produktu: Zioła
Flor de Arena (Tiquilia paronychodes)
Flor de arena to jedna z cenniejszych roślin Ameryki Południowej. Ma właściwości wpływające na procesy odtruwające i przeciwzapalne oraz korzystnie wpływa na układ trawienny i moczowy. A dodatkowo pomoże ukoić skołatane nerwy. Tylko do użytku zewnętrznego na skórę podrażnioną, ze stanami zapalnymi, które pomaga zmniejszyć.
Flor de arena – (łac. Tiquilia paronychioides)
Rodzina: ogórecznikowate (łac. Boraginaceae)
Rodzaj: (łac.Tiquilia)
Gatunek: (łac. Tiquilia paronychioides)
Synonimy: piaskowy kwiat
Surowiec: ziele flor de arena
Opis rośliny:
Flor de arena to roślina, której właściwości zostały odkryte przez szamanów z plemion indiańskich zamieszkujących tereny Peru. Jest niewysoką, często płożącą się rośliną zielną, o zdrewniałych łodygach oraz drobnych liściach, pokrytych charakterystycznym białym meszkiem. Flor de arena preferuje gleby piaszczyste i suche. Porasta głównie zachodnie wybrzeże Ameryki Południowej. Nazwa flor de arena oznacza piaskowy kwiat, ponieważ po zasuszeniu jest bardzo krucha i łatwo zamienia się w proszek o kolorze piasku.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Flor de arena stosowana była głównie jako środek usprawniający procesy odtruwające i oczyszczające, pomagając w dnie moczanowej. Według podań flor de arena wspierała pracę i regenerację wątroby, a także poprawiała procesy trawienne. Pomagała także Indianom na uspokojenie i odprężenie. Obecnie flor de arena jest przeznaczona jedynie do zastosowań zewnętrznych, np. do przemywania zakażonych ran. Działa antyseptycznie i pomaga zapobiegać namnażaniu się wolnych rodników spowalniając procesy starzenia się skóry. Flor de arena jest bogata w naturalne antyoksydanty oraz liczne związki, które pozytywnie wpływają na skórę.
Przeciwwskazania do stosowania:
Nie stosować w czasie ciąży, a także karmienia piersią.
Źródła:
- https://es.wikipedia.org/wiki/Tiquilia_paronychioideshttps://www.ecured.cu/Flor_de_arena
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.