Gotu kola - ziele 50g
    Gotu kola - ziele 50g
    Gotu kola - ziele 50g - 3
    Gotu kola - ziele 50g
    Gotu kola - ziele 50g
    Gotu kola - ziele 50g - 3

    Gotu kola - ziele 50g

    0000504
    11,49 zł
    Brutto

    Gotu kola to ziele mogące poprawić kondycję psychiczną. Tradycyjne podania polecały ją szczególnie podczas wzmożonego wysiłku intelektualnego. Inaczej zwana wąkrotą azjatycką, jest rośliną pochodzącą z tropików.

     

    Gotu kola (łac. Centella asiatica)

    Rodzina: selerowate (łac. Apiaceae)
    Rodzaj: wąkrotka (łac. Centella)
    Gatunek: wąkrotka azjatycka (łac. Centella asiatica)

    Surowiec: ziele gotu koli

    Opis rośliny:

    Gotu kola to roślina z rodziny selerowatych. Gotu kola, czyli wąkrotka azjatycka, występuje na tropikalnych obszarach Afryki, na Madagaskarze, w Indiach i na Sri Lance.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie gotu koli:

    Gotu kola od stuleci znana ze swoich rozległych właściwości. Jest jednym z najważniejszych ziół stosowanych w medycynie naturalnej chińskiej, afrykańskiej i indyjskiej. Gotu kola sprzyja prawidłowemu funkcjonowaniu wielu układów w organizmie człowieka. Wykorzystuje się ją przede wszystkim jako środek poprawiający nastrój, delikatnie relaksujący. Szczególnie korzystny wpływ może mieć na układ nerwowy. Wątrotka azjatycka od wielu już lat stosowana jest szczególnie podczas wzmożonego wysiłku psychicznego, do ułatwienia nauki. Poprawiać może także koncentrację. Dzięki antyoksydantom, wykazuje również właściwości spowalniające procesy starzenia i korzystnie wpływające na skórę. Napar z wąkrotki stosowany zewnętrznie zmniejsza obrzęki oraz przyspiesza gojenie ran i zmniejsza blizny.

    Przeciwwskazania do stosowania gotu koli:

    Produkt nie może być stosowany przez kobiety w ciąży i karmiące piersią.

    Źródła:

    https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingredientmono-753/gotu-kola
    http://luskiewnik.strefa.pl/psychostymulantia/p27.htm

    Nowy

    Zobacz także

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych