Gurmar (Gymnema sylvestris) ziele cięte
    Gurmar (Gymnema sylvestris) ziele cięte

    Gurmar (Gymnema sylvestris) ziele cięte

    a90dd98
    Obecnie brak na stanie
    30,90 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 29,42 zł
    Opcje wagowe
    • 250g
    • 50 g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,85 zł
    54%6,18 zł
    106%18,54 zł
    2010%61,79 zł

     

    Gurmar (łac. Gymnema sylvestre)

    Rodzina: toinowate (łac. Apocynaceae)

    Gatunek: gurmar (łac. Gymnema sylvestre)

    Surowiec: ziele

    Opis rośliny:

    Gurmar to pnącze z rodziny toinowatych, która występuje w tropikalnych regionach Azji. Z wyglądu przypomina winorośl, bardzo często wije się i rozrasta na pniach drzew. Ma eliptyczne, owłosione listki, w porze kwitnienia pojawiają się na nim drobne żółte kwiaty.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie ziela gurmaru:

    Ziele gumaru to ceniony surowiec wykorzystywany od ponad dwóch tysięcy lat w medycynie ajurwedyjskiej. Hindusi nazywają je „niszczycielem cukru”. Jak łatwo się domyślić, stosowane jest przez nich głównie przez osoby mające problemy z utrzymaniem prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Azjaci uważają, że rzucie liści gurmaru zmniejsza łaknienie na słodkie smaki, to dobra wiadomość dla osób chcących zrzucić kilka kilogramów.

    Od dawnych czasów gumar wykorzystywano ze względu na jego dobroczynny wpływ na pracę układu pokarmowego – trzustki, wątroby, jelit i żołądka – a także moczowego. Uważano, że przyspiesza usuwanie toksyn z organizmu, działa przeczyszczająco i moczopędnie, pomaga również w pracy układu odpornościowego, zwłaszcza w trakcie infekcji, wspiera go w zwalczaniu bólu i gorączki.

    Przeciwwskazania do stosowania:

    Ciąża, laktacja.

    Źródła:

    http://www.czytelniamedyczna.pl/3557,gymnema-sylvestris-rbr-azjatycka-rolina-o-dziaaniu-przeciwcukrzycowym.html

    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych