Herbata "Owoce lasu"
    Herbata "Owoce lasu"

    Herbata "Owoce lasu"

    89723347
    13,01 zł
    Brutto

    Składniki herbaty "Owoce lasu"


    - kwiaty hibiskusa
    - kawałki słodkich jabłek
    - owoce czarnego bzu
    - skórka dzikiej róży
    - owoc jarzębiny
    - owoc borówki czarnej
    - naturalny aromat malinowy
    Opcje wagowe
    • 100g
    • 50 g

     

    Herbata „Owoce lasu”

    „Owoce lasu” to niezwykle aromatyczna i pyszna herbata. Zawarte w niej składniki mają dobroczynny wpływ na pracę całego naszego organizmu, działają rozgrzewająco i korzystnie wpływają na naszą urodę. W składzie herbaty znajdziemy

    • kwiaty hibiskusa
    • kawałki słodkich jabłek
    • owoce czarnego bzu
    • skórka dzikiej róży
    • owoc jarzębiny
    • owoc borówki czarnej
    • naturalny aromat malinowy.

    Kwiaty hibiskusa mają dobroczynny wpływ na nasz układ krwionośny i odpornościowy, pomagają uregulować prawidłowy poziom cholesterolu oraz wzmacniają układ odpornościowy. Kawałki słodkich jabłek nadają naparowi wyjątkowy smak oraz regulują pracę układu pokarmowego. Czarny bez z kolei to przede wszystkim bogactwo witamin, pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi oraz dobroczynnie oddziałuje na nasz wzrok. Dzika róża działa rozgrzewająco oraz pomaga zwalczać stany zapalne. Owoce jarzębiny to sprzymierzeniec układu moczowego. Borówka czarna korzystnie wpływa na pracę jelit, jest szczególnie zalecana w przypadku nieżytów żołądka i biegunek.

    Regularne picie herbaty „Owoce lasu” pozytywnie wpływa na funkcjonowanie wszystkich układów i narządów w naszym organizmie, poprawia także kondycję włosów, skóry i paznokci, wiadomo przecież, że zdrowy, prawidłowo funkcjonujący organizm to również naturalny blask i uroda.

    Przeciwwskazania do stosowania:

    Ciążą i laktacja, nadwrażliwość na rośliny wykorzystane w mieszance.

    Nowy
    5904161793991

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych