Kamala (Mallotus philippensis) mielona
Owoce kamala pochodzą z niezwykego tropikalnego drzewa Kamala. Naturalna medycyna azjatycka już od tysiącleci wykorzystuje właściwości proszku z owoców kamala. Proszek ten jest intensywnym barwnikiem, służącym m.in. do naturalnego farbowania włosów oraz usuwania pasożytów układu pokarmowego jak np tasiemiec.
Kamala (łac. Mallotus phillipinensis) – mielona
Rodzina: wilczomleczowate (łac. Euphorbiaceae)
Rodzaj: kamala (łac. Mallotus)
Gatunek: kamala (łac. Mallotus phillipinensis)
Opis kamali:
Kamala to nazwa drzewa i jednocześnie barwnika, który z niego się pozyskuje. Drzewo kamala występuje głównie na terenie Azji Południowo-Wschodniej, przede wszystkim na Filipinach. Należy do rodziny wilczomleczowatych. Dorasta do ok. 25 metrów wysokości. Kamala wytwarza charakterystyczne, jasnozielone, eliptyczne liście oraz drobne, żółte kwiatostany. Owoce kamali mają zielonkawe łupiny, które pokrywają się czerwonym proszkiem, który nadaje im intensywną barwę.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Proszek ten od wieków wykorzystywany jest nie tylko w azjatyckiej medycynie, ale także jako środek do barwienia tkanin oraz naturalna farba do włosów. Już przeszło tysiąc lat przed naszą erą znano i wykorzystywano proszek kamala, jako wspomaganie organizmu do zwalczania bakterii, grzybów i pasożytów. Dzięki dużej zawartości rottleryny, która jest substancją toksyczną, kamala według podań mogła pomagać w pozbyciu się tasiemca i bruzdogłowca. Wzmacniała także procesy przeczyszczające. Może oddziaływać toksycznie na drobne ssaki, płazy, oraz ryby.
Przeciwwskazania do stosowania:
Nie stosować u kobiet w ciąży oraz matek karmiących. Nie stosować u dzieci.
Źródła:
- http://rozanski.li/1477/surowce-floroglucynowe-w-fitoterapii/
- http://herbs-treatandtaste.blogspot.com/2011/02/what-is-kampillaka-or-kamala-monkey.html
- https://en.wikipedia.org/wiki/Mallotus_philippensis
- http://luskiewnik.strefa.pl/antiparasitica/p20.htm
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.