Kokorycz pusta (Corydalis tuber) - 50g
    Kokorycz pusta (Corydalis tuber) - 50g
    Kokorycz pusta (Corydalis tuber) - 50g
    Kokorycz pusta (Corydalis tuber) - 50g

    Kokorycz pusta (Corydalis cava) - 50g

    0000521
    28,49 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 28,49 zł

    Kokorycz, chociaż wygląda zupełnie niepozornie, jest rośliną o ciekawych właściwościach. Stosowana kiedyś jako wsparcie pracy układu nerwowego, dziś jest surowcem do użytkowania zewnętrznego.

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,71 zł
    54%5,70 zł
    106%17,09 zł
    2010%56,98 zł
     

    Kokorycz pusta – (łac. Corydalis cava)

    Rodzina: makowate (łac. Papaveraceae)
    Rodzaj: kokorycz (łac. Corydalis)
    Gatunek: kokorycz pusta (łac. Corydalis cava)
    Surowiec: bulwa cięta

    Opis rośliny:

    Kokorycz pusta to dość pospolicie występująca bylina w Europie i Azji Wschodniej. Spotykana również w Polsce. Jest niewielkich rozmiarów, o fioletowych, groniastych kwiatostanach. Nazwa pochodzi od wolnych przestrzeni w jej bulwach.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie kokoryczy:


    W fitoterapii kokorycz pusta znana była ze względu na swoje właściwości wspierające pracę układu nerwowego. Wzmianki na temat jej właściwości pojawiają się XIX-wiecznych podręcznikach zielarstwa. Najcenniejszymi składnikami zawartymi w kokoryczy są alkaloidy (korydalina, kanadyna, protopina, kryptopina). Kiedyś stosowana kokorycz pomagała uspokoić skołatane nerwy, łagodzić stany pobudzenia. Ponadto bulwa kokoryczy mogła wspierać zwiększenie koncentracji i poprawę pamięci.

    Przeciwwskazania do stosowania kokoryczy:

    Surowiec wyłącznie do zastosowań zewnętrznych. Użycie wewnętrznie może grozić zatruciem. Ostrożność powinny zachować kobiety w ciąży i karmiące piersią.

    Źródła:

    http://rozanski.li/413/kokorycz-corydalis-w-fitoterapii/
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kokorycz_pusta

    Nowy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych