Kopytnik - ziele
    Kopytnik - ziele
    Kopytnik - ziele
    Kopytnik - ziele

    Kopytnik - ziele

    988463
    Obecnie brak na stanie
    17,17 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 16,36 zł

    Ziele kopytnika

    Opcje wagowe
    • 250g
    • 50g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,03 zł
    54%3,43 zł
    106%10,30 zł
    2010%34,35 zł

     

    Kopytnik pospolity (Asarum europaeum)

    Kopytnik pospolity rośnie dziko w lasach liściastych w południowej i środkowej części Europy (również w Polsce) oraz na Syberii. Ze względu na walory dekoracyjne bywa także uprawiany w ogrodach. Ta niewielka roślina posiada sercowate, błyszczące, intensywnie zielone liście. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Kopytnik to zioła na nerki i płuca, które traktuje się jako środek wymiotny, przeczyszczający oraz moczopędny. Dodawany do alkoholu ma zniechęcać uzależnionego przed jego piciem. Wykazuje także właściwości relaksacyjne, sprzyja eliminacji bólu głowy oraz oczyszczaniu płuc.

    Specyfikacja produktu

    • Surowiec: Kopytnik pospolity - ziele cięte
    • Rodzina: kokornakowate (łac. Aristolochiaceae Juss.)
    • Rodzaj: kopytnik (łac. Asarum)
    • Gatunek: kopytnik pospolity (łac. Asarum europaeum)
    • Kopytnik w niewielkich dawkach działa rozkurczowo na oskrzela, te właściwości były wykorzystywane w dawnych czasach.
    • Kopytnik może powodować wymioty.

    Przeciwwskazania do stosowania

    • Surowca nie powinno stosować się u dzieci oraz kobiet w ciąży i matek karmiących.

    Źródła

    https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingredientmono-861/asarabacca https://www.missouribotanicalgarden.org/PlantFinder/PlantFinderDetails.aspx?taxonid=276759

    https://rozanski.li/265/kopytnik-asarum-w-fitoterapii/

    https://rozanski.li/1369/asarum-w-farmakopei-azarin-i-neoazarin/

    Nowy
    5904161790273
    Brak komentarzy

    Zobacz także

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    1

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    1

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    1

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    1

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    1
    Produkt dodany do ulubionych