Kora wiązu ( Ulmus campestris ) cięta - 1
    Kora wiązu ( Ulmus campestris )
    Kora wiązu ( Ulmus campestris ) cięta - 3
    Kora wiązu ( Ulmus campestris ) cięta - 1
    Kora wiązu ( Ulmus campestris )
    Kora wiązu ( Ulmus campestris ) cięta - 3

    Kora wiązu ( Ulmus campestris ) cięta

    hg76
    17,06 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 16,25 zł

    Wiąz pospolity, pochodzący z rodziny wiązowatych, to dorastające do wysokości ok. 30 m drzewo o wąskiej, wysoko sklepionej koronie. Występuje w Europie, na zachodzie Azji oraz na północy Afryki. Cenionym surowcem pozyskiwanym z wiązów jest ich charakterystyczna, ciemnoszara kora z głębokimi bruzdami.

    Opcje wagowe
    • 50g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,02 zł
    54%3,41 zł
    106%10,24 zł
    2010%34,12 zł
     

    Rodzina: wiązowate (łac. Ulmaceae)

    Rodzaj: wiąz (łac. Ulmus)

    Gatunek: wiąz poltny/pospolity (łac. Ulmus caplestris)

    Surowiec: kora wiązu cięta

    Opis rośliny:

    To wysokie drzewo osiagające nawet 30 m występuje w środkowej części Chin, Himalajach, Iranie, Syrii, Północnej Afryce, a także Europie. Posiada owalne lub eliptyczne liście oraz gęste pęczki kwiatów. Wyłącznie jednak słodką w smaku korę wykorzystje się w przemyśle farmaceutycznym. Zawiera ona m.in. skrobię, fitosterol, sitosterol, czy witaminy z grupy B. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Wspomaga oczyszczanie wątroby oraz pozytywnie wpływa na trawienie, eliminując dolegliwości związane z niestrawnościami, biegunkami czy bólami brzucha. Działa moczopędnie, przeciwdziałając dysfunkcjom dróg moczowych. Zaleca się jej zewnętrzną aplikację na wystepujące obrzęki ciała, owrzodzenia, ropne wycieki oraz rany cięte.

    Przeciwwskazania do stosowania: Okres ciąży i karmienia piersią.

    Źródło:

    J.D. Keys, Chinese Herbs. Their Botany, Chemistry, and Pharmacodynamics, Japan 1976.

    Nowy
    5904161791201

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych