Łupina kokosa - czarka  1  8893
Łupina kokosa - czarka  2  8734
Łupina kokosa - czarka  1  8893
Łupina kokosa - czarka  2  8734

Kategoria produktu: Pozostałe surowce zielarskie

Łupina kokosa - czarka

789153
Obecnie brak na stanie
11,82 zł
Brutto

Kokos to roślina, której nikomu przedstawiać nie trzeba. Doskonale wiemy, jak wyglądają palmy kokosowe, najbardziej charakterystyczne tło na fotografiach dokumentujących egzotyczne wakacje, wiemy, jak smakują popularne wiórki kokosowe, z pewnością również mieliśmy okazję, aby skosztować mleczko kokosowe. Jednak orzechy kokosa to nie tylko ich zawartość, to również wdzięczne i niezwykle dekoracyjne łupiny, które odpowiednio przygotowane mogą stanowić oryginalną ozdobę w naszych pomieszczeniach. 


-10% na cały asortyment!


Kup min. 3 sztuki do końca grudnia i skorzystaj z rabatu.

Załóż konto i skorzystaj z promocji.

 

Łupina kokosa - czarka

Rodzina: arekowate (łac. Arecaceae) 

Rodzaj: kokos (łac. Cocos)

Gatunek: kokos właściwy (łac. Cocos nucifera)

Surowiec: łupina kokosa - czarka

Opis łupiny kokosa:

Palma kokosowa, nazywana drzewem życia stanowi nie tylko symbol relaksu w egzotycznych destynacjach. Miąższ z orzechów kokosowych ze względu na wysoką wartość witamin i minerałów oraz delikatny smak znalazł swoje miejsce w przemyśle spożywczym. Wiele zalet niesie za sobą także picie wody kokosowej - naturalnego elektrolitu, który przywraca organizmowi witalność po długotrwałym wysiłku czy skutkach spożycia nadmiernej ilości alkoholu. Pozostała łupina kokosa może jednak stanowić ekologiczną dekorację w Twojej kuchni.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

Czarkę z łupiny kokosa wykorzystuje się jako element dekoracyjny bądź naczynie do przechowywania żywności. Nie zawiera szkodliwych substancji, nadaje się także do spożywania pokarmów. 

Przeciwskazania do stosowania:

Brak. 

Źródło: 

  • https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7766932/ 
Nowy

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

1

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych