Kategoria produktu: Zioła jednorodne
Orzech czarny - łupiny kruszone 100g
0000565
Obecnie brak na stanie
20,49 zł
Brutto
Orzech czarny - zielone, suche i kruszone łupiny orzecha czarnego. Pomagają na problemy skórne, sprzyjają w walce z drobnoustrojami, zwiększają reakcje przeciwzapalne organizmu. Surowiec wyłącznie do zastosowań zewnętrznych.
Łupiny Orzecha czarnego (łac. Juglans nigra)
Rodzina: orzechowate
Rodzaj: orzech
Gatunek: orzech czarny
Synonimy: Carya, Jupiter’s NutsInne nazwy: black walnut, nogal americano, nogal negro, nogueira-preta, noyer noir, noyer noir d’Amerique, schwarze Walnuß, Schwarznuß, svart valnöt, Walnoot, black walnut hulls
Kraj pochodzenia: USA
Surowiec: łupiny kruszone (łac. Juglandis nigrum Nuc. Cort. tot.)
Opis orzecha czarnego:
Orzech czarny (Juglans nigra) – to gatunek drzewa pochodzącego z Ameryki Północnej. Zasięg jego występowania rozciąga się od południowo-środkowych Stanów Zjednoczonych po wschodnie tereny Kanady. Ma postać mocnego, rozłożystego drzewa, które może osiągać wysokość nawet 40 metrów. Ziołolecznictwo interesuje się zaś między innymi łupinami małych owoców, jakie rodzą się na tej roślinie.
Łupiny orzecha czarnego zawierają: kwasy organiczne, kwasy tłuszczowe (omega-3), juglon, flawonoidy, polifenole, garbniki, taniny, olejki eteryczne, melatonina. Orzech czarny jest także dobrym źródłem jodu, żelaza, kobaltu i manganu oraz witamin C, B1 i B2.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Kluczową substancją, zawartą w czarnych orzechach, jest juglon. Ma on działanie antyseptyczne - sprzyja powstrzymywaniu działalności pasożytów, a także wpływa na zmniejszenie namnażania się bakterii, wirusów i grzybów. Zawarte w nim taniny sprzyjają działaniu ściągającemu i łagodzącemu, pomagając m.in. w wyciszaniu stanów zapalnych gardła i jamy ustnej.
Ważne:
Surowiec wyłącznie do zastosowań zewnętrznych oraz jako dodatek do kadzideł.
Źródła:
- https://jonbarron.org/herbal-library/foods/black-walnut-hulls-benefits
- http://botanical.com/botanical/mgmh/w/walnut06.html#rec
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
1
0
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
1
0
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
1
0
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
1
0
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
0
0
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
0
1
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.
1
0