Kora Magnolii 5904161791973 1  8696
Kora Magnolii 5904161791973 2  9159
Kora Magnolii 5904161791973 1  8696
Kora Magnolii 5904161791973 2  9159

Kategoria produktu: Zioła jednorodne

Kora Magnolii

80445379
14,79 zł
Brutto

Magnolia lekarska to niewielkie drzewo, które występuje przede wszystkim w Azji, chociaż obecnie spotkamy ją w wielu zakątkach światło jako roślinę ozdobną, ze względu na wyjątkowej urody kwiaty, które pojawiają się od maja do czerwca. Dorasta do 20 m wysokości.

Opcje wagowe
  • 50g

-10% na cały asortyment!


Kup min. 3 sztuki do końca grudnia i skorzystaj z rabatu.

Załóż konto i skorzystaj z promocji.

 

Magnolia - kora

Rodzina: magnoliowate (Magnoliaceae) 

Rodzaj: magnolia (łac. Magnolia Officinalis) 

Gatunek: kora magnolii lekarskiej (łac. Cortex Magnoliae Officinalis)

Surowiec: kora magnolii lekarskiej 

Opis kory magnolii: 

Magnolia lekarska to niskie drzewo lub krzew pochodzący z Chin. Obecny w Polsce gatunek posiada równie piękne, bladoróżowe bądź białe, pachnące kwiaty, lecz jego jaśniejsza i cieńsza kora nie wykazuje podobnych właściwości. Kora magnolii lekarskiej zawiera m.in. honokiol i magnolol, pozytywnie wpływające na pracę mózgu. 

Właściwości i tradycyjne zastosowanie: 

Kora magnolii lekarskiej łagodzi uczucie przepełnienia żołądka i bólu w nadbrzuszu, stymulując proces trawienia oraz sprzyjając prawidłowej pracy jelit. Pobudza apetyt oraz wykazuje się działaniem uspokajającym i relaksacyjnym. Przywraca zdrowy sen oraz redukuje wahania nastroju, mając pozytywny wpływ na zdrowie psychofizyczne. Jej nieocenione właściwości wiążą się także z rozpuszczaniem zalegającej flegmy w płucach oraz eliminacją świszczącego oddechu, duszności i bólu w klatce piersiowej. 

Przeciwwskazania do stosowania: 

Okres ciąży i karmienia piersią. 

Źródła: 

  • https://www.americandragon.com/Individualherbsupdate/HouPo.html
  • https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0378874118341515
Formulation
cut
Nowy
5904161791973

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

1

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych