Maść propolisowa - uniwersalna
    Maść propolisowa - uniwersalna

    Maść propolisowa - uniwersalna

    Obecnie brak na stanie
    45,08 zł
    Brutto


     

    Maść propolisowa uniwersalna z ekologicznej pasieki

    Masa netto ok. 110 g

    Maść propolisowa

    Propolis to surowiec ceniony od stuleci i wykorzystywany w medycynie ludowej. A czym w ogóle jest propolis? Propolis jest produkowany przez pszczoły z żywicy oraz wosku. Owady wykorzystują go przy budowie uli jako materiał uszczelniający.

    Propolis słynie ze swojego dobroczynnego wpływu na skórę, a także właściwości antyseptyczne. Z tego względu maść zalecana jest przede wszystkim na wszelkiego rodzaju problemy skórne – rany, owrzodzenia, poparzenia, ropnie. Działa bakteriobójczo, regenerująco i nawilżająco. Pomaga zmniejszać stany zapalne, przyspiesza odbudowę tkanek, a także opóźnia procesy starzenia się skóry (często znajdziemy go w kosmetykach). Propolis działa pobudzająco na wzrost włosów, łagodzi bóle reumatyczne. Bywał również wykorzystywany jako środek do odkażania jamy ustnej.

    Zastosowanie maści propolisowej

    Maść propolisowa ma bardzo szerokie zastosowanie. Można ją wsmarowywać w obolałe stawy, wykorzystywać przy wszelkiego rodzaju problemach skórnych, także przy ranach przewlekłych, takich jak np. odleżyny. Zaleca sią ją również w przypadku opryszczki i trądziku. Może być również stosowana przy katarze i problemach z oddychaniem – należy jej niewielką ilość wsmarować w dziurki nosa. Zimą doskonale sprawdzi się jako ochrona przed mrozem, zwłaszcza warto smarować nią usta – zapobiegnie ich pękaniu i wspaniale je nawilży oraz zregeneruje. 

    A czym w ogóle jest propolis?

    Propolis jest produkowany przez pszczoły z żywicy oraz wosku. Owady wykorzystują go przy budowie uli jako materiał uszczelniający.

    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    1

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych