Suflet malinowy - 1
    Suflet malinowy - 1

    Suflet malinowy

    1 Opinie
    54,48 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 51,89 zł
    masa
    • 700 g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%3,27 zł
    54%10,90 zł
    106%32,69 zł
    2010%108,97 zł
     

    Suflet malinowy

    Miód i maliny – czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie! To moc pyszna moc natury zamknięta w słoiku, prawdziwa bomba witaminowa. O właściwościach prozdrowotnych miodu i malin nie trzeba nikogo przekonywać. Oba składniki od stuleci są stosowane w medycynie naturalnej ze względu na swoje niezwykłe właściwości – szczególnie korzystnie wpływają na układ odpornościowy. Ten smaczny produkt powinien być stosowany szczególnie w okresie sezonowych infekcji. Zresztą przez cały rok jest dobry moment na łyżeczkę miodu z malinami lub pyszną kanapkę z naszym kremem. Może być wspaniałym zamiennikiem słodyczy, idealnie pasuje jako naturalny słodzik do ulubionych napojów (ciepłych, nie gorących).

    Suflet malinowy zawiera wiele cennych substancji – witaminy A, B oraz C, składniki mineralne i aminokwasy. Pozytywnie wpływa na serce, nerki, a także układ pokarmowy. Działa wzmacniająco i przyspiesza regenerację organizmu. Dodatek malin sprawia, że działa rozgrzewająco i napotnie, przyspieszając tym samym usuwanie z organizmu substancji szkodliwych i pomagając w szybszym uporaniu się z przeziębieniem.

    Ze względu na dużą zawartość glukozy produkt nie powinien być stosowany przez osoby z cukrzycą i insulinoopornością.

    https://rozanski.li/77/spadz-troche-i-miodach/

    http://www.gramzdrowia.pl/arzt-henry-rozanski/herb/malina-wlasciwa-rubus-idaeus-rosaceae.html

    1 Opinie

    Pyszny
    Przepyszny miód!!! Bardzo polecam ta nowość
    przez Kasiao 2022-09-20

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych