Ortosyfon liść (Orthosiphon stamineus ) - 1
    Ortosyfon liść (Orthosiphon stamineus ) - 2
    Ortosyfon liść (Orthosiphon stamineus ) - 1
    Ortosyfon liść (Orthosiphon stamineus ) - 2

    Ortosyfon liść (Orthosiphon stamineus )

    34896258
    11,62 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 11,06 zł

    Ortosyfon to roślina występująca w krajach tropikalnych, przede wszystkim w Indonezji. To niewysoki krzew z rodziny jasnotowcach. Występuje na terenach podmokłych, w zaroślach. Z powodzeniem można go również uprawiać w warunkach domowych

    Opcje wagowe
    • 100g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,70 zł
    54%2,32 zł
    106%6,97 zł
    2010%23,23 zł
     

    Rodzina: jasnotowate (łac. Lamiaceae)

    Rodzaj: ortosyfon (łac. Orthosiphon)

    Gatunek: ortosyfon groniasty (łac. Orthosiphon stamineus)

    Surowiec: ortosyfon groniasty liść

    Opis rośliny: Ortosyfon to roślina występująca na obszarach tropikalnych. Nazywana jest również "kocimi wąsami" dzięki kwiatom otoczonym małymi, białymi lub fioletowymi pręcikami. Szczególną popularnością cieszy się w Azji, gdzie przyrządza się herbatę ziołową z ortosyfonu, słodząc ją miodem czy dodając mleko. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Prozdrowotny charakter liścia ortysyfonu wiąże się z właściwościami przeciwgrzybicznymi, przeciwzapalnymi oraz antybakteryjnymi. Wspiera prawidłowe funcjonowanie żołądka, wątroby oraz nerek, łagodząc w szczególności dolegliwości związane z nietrzymaniem moczu, dysfunkcjami pęcherza moczowego oraz infekcjami bakteryjnymi i grzybiczymi układu płciowego. Redukuje wysokie ciśnienie krwi w układzie naczyń.

    Przeciwwskazania do stosowania: Okres ciąży i karmienia piersią. Osoby z ostrą niewydolnością nerek, serca oraz cukrzycą powinny zachować ostrożność.

    Źródło:

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6142889/

    Nowy
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych