Kategoria produktu: Zioła na boreliozę i koinfekcje
Perełkowiec japoński ( Sophora japonica ) pączki 50g
Perełkowiec japoński - drzewo pochodzące z Azji, z którego pozyskuje się pączki kwiatowe całe. Wywierają one pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka.
Perełkowiec japoński (łac. Sophora japonica)
Rodzina: bobowate (łac. Fabaceae)
Rodzaj: perełkowiec (łac. Sophora)
Gatunek: perełkowiec japoński (łac. Sophora japonica)
Surowiec: pączki perełkowca
Inne nazwy: szupin japoński, Ku Shen
Opis perełkowca:
Perełkowiec japoński to dorastające do ok. 25 metrów drzewo z rodziny bobowatych. Pochodzi z Azji, szczególnie z rejonu Chin i Korei, w Japonii zaś jest popularną rośliną uprawną. Perełkowiec wytwarza białe lub kremowe kwiaty oraz strączkowe owoce, które dojrzewają w październiku i stanowią cenny surowiec wykorzystywany w medycynie naturalnej.
Pączki perełkowca japońskiego zawierają substancje, wśród których wymienia się przede wszystkim: witaminę P oraz flawonoidy, rutynę, alkaloidy i fosfolipidy, polisacharydy i olejek eteryczny.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Perełkowiec uważany jest za roślinę o dobroczynnym wpływie na układ sercowo-naczyniowy. W tradycyjnej medycynie japońskiej napar z pączków perełkowca stosowany jest jako środek wzmacniający i wspierający uszczelnianie naczyń krwionośnych, przyczyniając się do zmniejszenia drętwienia kończyn. Pączki perełkowca pomagają zmniejszać obrzęki, sprzyjają prawidłowemu krążeniu krwi w organizmie bez zastojów. Korzystnie oddziałują także na układ immunologiczny.
Przeciwwskazania do stosowania:
Perełkowiec nie powinien być stosowany przez dzieci oraz kobiety w ciąży i karmiące piersią.
Źródła:
- http://rozanski.li/2239/perelkowiec-szupin-japonski-sophora-japonica-linne-w-praktycznej-fitoterapii-witamina-p-czyli-bioflawonoidy-raz-jeszcze/
Więcej informacji o perełkowcu znajdziesz na blogu:
- https://www.plantago-sklep.pl/blog/perelkowiec-japonski/
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.