Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 1  9160
Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 2  8698
Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 3  9066
Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 1  9160
Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 2  8698
Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek 5904161792925 3  9066

Kategoria produktu: Zioła mielone i ekstrakty ziołowe

Pomarańcza słodka ( Citrus sinensis ) proszek

79790490
Obecnie brak na stanie
14,79 zł
Brutto

Pomarańcza słodka - mielone owoce słodkiej pomarańczy są wykorzystywane w kuchni do aromatyzowania potraw, napojów, nalewek.

Opcje wagowe
  • 50g
  • 100g
  • 500g


 

Pomarańcza słodka ( Citrus x sinnsis )

Rodzina: rutowate (łac. Rutaceae)

Rodzaj: pomarańcza (łac. Citrus)

Gatunek: pomarańcza słodka (łac. Citrus sinensis (L.) 

Inna nazwa: Pomarańcza chińska

Smak: słodki
Surowiec: proszek z owocu słodkiej pomarańczy
Kraj pochodzenia: Indie

Opis rośliny: 

Pomarańczę słodką uprawia się wyłącznie w klimacie tropikalnym i subtropikalnym. To niewielkie, osiągające do 15 metrów drzewo o białych kwiatach i aromatycznych owocach. 

Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

Słodka pomarańcza wykazuje właściwości przeciwnowotworowe i przeciwbakteryjne. Bogata we flawonoidy stanowi naturalny antyoksydant spowalniający proces starzenia. Ma również nieoceniony wpływ na wsparcie układu pokarmowego, kwionośnego oraz serca. Eliminuje toksyny, a dzięki obecności w składzie witaminy C, redukuje produkcję hormonu stresu. Proszek może zostać dodany bezpośrednio do żywności bądź stanowić składnik domowych kosmetyków. 

Surowiec może być wykorzystywany w kuchni do aromatyzowania potraw, napojów gorących, a także domowych nalewek.

Przeciwwskazania do stosowania:

Brak. 

Źródła: 

  • https://www.hindawi.com/journals/ecam/2018/3624094/
  • https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6273684/
Nowy
5904161792925

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

1

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych