Rdest ostrogorzki ziele
    Rdest ostrogorzki ziele
    Rdest ostrogorzki ziele
    Rdest ostrogorzki ziele

    Rdest ostrogorzki ziele

    68986587484697
    Obecnie brak na stanie
    10,26 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 9,77 zł

    Rdest ostrogorzki - ziele rdestu ostrogorzkiego wykorzystywane jest do okładów na widniejące naczynia krwionośne. Jest rośliną występującą na wszystkich kontynentach. Zawiera w swoim składzie krzem. W Japonii stanowi przyprawę.

    Opcje wagowe
    • 100g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,62 zł
    54%2,05 zł
    106%6,15 zł
    2010%20,51 zł

     

    Rdest ostrogorzki

    Rodzina: rdestowate (łac. Polygobnaceae)
    Rodzaj: rdest (łac. Polygonum)
    Gatunek: rdest (łac. Polygonum hydropiper)
    Inne nazwy: rdest wodny, pieprz wodny

    Surowiec: ziele rdestu ostrogorzkiego

    Opis rośliny:

    Rdest ostrogorzki naturalnie występuje na terenach Europy, Afryki Północnej, Azji, a także Australii. Obecnie jest jednak pospolity na wszystkich kontynentach. Jest rośliną jednoroczną i jednym z wielu gatunków z rodziny rdestowatych. Występuje na terenach wilgotnych, nad brzegami wód. 

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie rdestu ostrogorzkiego:

    Chociaż rdest ma szeroką tradycję stosowania w medycynie naturalnej, należy pamiętać, że jest rośliną trującą i może być stosowany jedynie zewnętrznie. W tradycyjnej medycynie rdest ostrogorzki stosowany był ze względu na wspomagające właściwości moczopędne i pomagające w hamowaniu krwawień wewnętrznych. Podawano go kobietom na zbyt obfite miesiączki, wykorzystywano do robienia okładów na widniejące naczynia krwionośne, np. żylaki. W kuchni japońskiej rdest ostrogorzki jest popularną przyprawą.

    Surowiec jedynie do zastosowań zewnętrznych.

    Przeciwwskazania do stosowania rdestu ostrogorzkiego:

    Produkt nie jest wskazany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.

    Źródła:

    https://fajnyogrod.pl/porady/rdest-ostrogorzki-wlasciwosci-zastosowanie-porady/

    Nowy
    Brak komentarzy

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych