Skórka granatu (Punica granatum) - mielona 50g
Skórka granatu (Punica granatum) - mielona 50g
Skórka granatu (Punica granatum) - mielona 50g
Skórka granatu (Punica granatum) - mielona 50g

Granat (Punica granatum) - skórka mielona 50g

0000734
Obecnie brak na stanie
18,36 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 17,49 zł

Granat - mielona skórka tego owocu daje wiele wartości. Wspiera procesy przeciwzapalne w organizmie. Pochodzi z granatu właściwego, rośliny występującej już w Biblii.

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
3 2% 1,10 zł
5 4% 3,67 zł
10 6% 11,02 zł
20 10% 36,73 zł

 

Mielona skórka granatu (łac. Punica granatum)


Rodzina: Lythraceae - krwawnicowatych

Rodzaj: granat
Gatunek: granat właściwy
Synonimy: Punica granatum, Punica multiflora
Inne nazwy: granatowiec właściwy
Skład: antocyjany (punicyna, delfinidyna, malwinidyna, malwidyna), izokwercytryna, glukoza, kwas cytrynowy , kwas jabłkowy, fruktoza, witamina C, flawogalol.
Surowiec: skórka granatu



Opis rośliny:

Granat właściwy
jest krzewem lub niewielkim drzewkiem o wysokości 3-5 metrów, którego
gałęzie zwisają w dół (gdy są młode, mają kolce). Pochodzi z Azji Zachodniej, Półwyspu Indyjskiego i Kaukazu. Uprawiany jest w wielu krajach świata. Ma lśniące, eliptyczne liście. Kwiaty są barwy czerwonej w żółte plamki, owoce zaś czerwone bądź żółte. W Biblii granat jest jednym z 7 najważniejszych roślin obiecanych Żydom w Ziemi Obiecanej.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie skórki granatu:

Wodno-alkoholowe wyciągi z mielonej skórki granatu wspierają procesy przeciwzapalne. Wykorzystuje się je wspomagająco w stanach zapalnych gruczołu krokowego, niedoboru estrogenów i nadmiaru androgenów. Pomaga również walczyć z trądzikiem u kobiet. Zewnętrzne płukanie skórką granatu jamy ustnej ułatwia jej prawidłowe funkcjonowanie. Skórka granatu może sprzyjać ogólnemu wzmocnieniu organizmu.

Przeciwwskazania do stosowania skórki granatu:

Nie stosować w okresie ciąży i karmienia piersią.


Źródła:

http://luskiewnik.strefa.pl/punica.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Granat_w%C5%82a%C5%9Bciwy

Nowy
Brak komentarzy

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

1

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

0

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych