Kategoria produktu: Zioła na wzmocnienie organizmu
Tribulus terrestris (Buzdyganek) - ziele 50 g
Buzdyganek naziemny (Tribulus terestris L.)
Suplement diety.
Buzdyganek naziemny (Tribulus terrestris L.)
Rodzina: parolistowate (łac. Zygophyllaceae)
Rodzaj: buzdyganek (łac. Tribulus)
Gatunek: buzdyganek naziemny (łac. Tribulus terrestris)
Produkt: Suplement diety w postaci 100% ziela ciętego buzdyganka
Inne nazwy: Puncture Vine, Caltrop, Puncture Vine Fruit, Nettle Fruit, Cathead Fruit, Yellow Vine Fruit, Goathead Fruit, burra gokharu, Goshurah, Shuuadamshtra, Swadukantaka, Trikantaka, baikuchitsuri, paekchillyo, bai ji li, ji gu zi, ji li, yin ji li.
Opis buzdyganka
Buzdyganek naziemny to jednoroczna roślina z rodziny parolistowatych pospolicie występująca na terenie Azji, na północy Australii oraz w niektórych rejonach Europy. Buzdyganek nie ma dużych wymagań wobec swojego stanowiska. Porasta gleby piaszczyste, można go spotkać na skrajach łąk, pól, na terenach nieużytków rolnych.
W zielu buzdyganka znajdują się substancje – flawonoidy, fitosterole, fenolokwasy, aminokwasy, witaminy i sole mineralne.
Środki ostrożności:
Nie stosować w trakcie ciąży i oraz laktacji. Nie stosować u dzieci. Nie stosować w przypadku stosowania leków na nadciśnienie lub cukrzycę.
Przeciwwskazania:
Uczulenie na jakikolwiek składnik suplementu.
Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji podanej na opakowaniu. Suplement diety nie powinien być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Źródła:
- http://rozanski.li/439/buzdyganek-ziemny-tribulus-terrestris-
- http://rozanski.li/2671/buzdyganektribulus-w-praktycznej-terapii-i-w-medycynie-sportowej-doustny-tribulus-nie-dla-wszystkich-kobiet/
- http://alternativehealing.org/Tribulus_terrestris.htm
- http://www.herbs2000.com/herbs/herbs_tribulus.htm
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.