Węgiel ( Carbo ligni ) - 1
    Węgiel ( Carbo ligni )
    Węgiel ( Carbo ligni ) - 1
    Węgiel ( Carbo ligni )

    Węgiel ( Carbo ligni )

    746859
    Obecnie brak na stanie
    20,57 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 20,57 zł

    Węgiel drzewny to jeden z najpopularniejszych surowców stosowanych od stuleci w medycynie naturalnej. Od dawien dawna ceniony był przede wszystkim ze względu na swoje działanie hamujące biegunki, łagodzące wzdęcia i poprawiające pracę jelit. Ze względu na silne działanie absorbujące ułatwia wiązanie i wydalanie szkodliwych lub zbędnych substancji, które zalegają w przewodzie pokarmowym. Stosowany zewnętrznie wspomaga regenerację skory, osusza wypryski, łagodzi stany zapalne, działa ściągająco i odkażająco, przyspiesza gojenie się ran i oparzeń, a także łagodzi świąd i podrażnienia po ukąszeniach owadów.

    Opcje wagowe
    • 100g
    • 500g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,23 zł
    54%4,11 zł
    106%12,34 zł
    2010%41,14 zł

     

    Węgiel drzewny ( Carbo ligni )

    kraj pochodzenia: Niemcy

    Produkt nie posiada jakości spożywczej.

    Surowiec: węgiel drzewny (łac. Carbo ligni)

    Opis: Węgla drzewnego nie aktywuje się za pomocą pary wodnej, jednakże posiada wiele dobroczynnych właściwości. W starożytności stosowany był do odkażenia ran, nieco później przypisano mu działanie neutralizujące jad zwierząt. Z czasem także wykazano, że jego spożycie odpowiednio przetworzonego węgla drzewnego stanowi skuteczną metodę na oczyszczenie organizmu. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Węgiel drzewny wykazuje silne właściwości absorbujące toksyny - osusza skórę i błony śluzowe. Zaleca się też jego zewnętrzną aplikację na ropiejące rany, wypryski czy odleżyny.

    Przeciwwskazania do stosowania: Okres ciąży i karmienia piersią.

    Źródło: https://rozanski.li/1294/wegiel-leczniczy-i-dziegiec-zwierzecy-carbo-medicinalis-et-pyroleum-animale-w-praktycznym-zastosowaniu/

    Nowy
    5904161790648

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych