Zielarnia
To kategoria, w której w prosty i wygodny sposób znajdą Państwo surowiec dopasowany do własnych potrzeb. Po co tracić czas na szukanie, jeżeli wystarczy kliknąć w interesujące Państwa schorzenie, aby wyświetliły się wszystkie produkty stosowane w profilaktyce lub danej kuracji wspomagającej zdrowie. Zapewniamy, iż w bogatym asortymencie ziół i suplementów, jakie posiada internetowy sklep zielarski Plantago, znajdziecie Państwo surowiec idealny dla siebie. Osobom, które zmagają się z cukrzycą polecamy liść cięty gurmar, którego składniki stymulują wytwarzanie insuliny oraz optymalizują wykorzystanie glukozy we krwi. Ponadto spożywanie go obniża poziom cholesterolu co sprawia, iż maleje ryzyko choroby wieńcowej. Natomiast, jeżeli cierpisz z powodu dolegliwości, jakie niesie za sobą osłabienie nerwowe, poddenerwowanie w naszym sklepie znajdziesz passiflorę, która jest skutecznym środkiem wspomagającym walkę ze stanami depresyjnymi, ale też z wieloma innymi problemami natury psychicznej. Poprawia nastrój, pomaga na problemy z bezsennością oraz pozytywnie oddziałuje na wiele zaburzeń na tle nerwowym. Na bóle mięśni i stawów, czy zmaganie się z reumatyzmem nasz sklep również ma rozwiązanie. Oferujemy żywokost lekarski, który łagodzi dzięki substancjom aktywnym zawartym w korzeniu pomaga organizmowi zwalczyć ból oraz wspomaga organizm w przypadku reumatyzmu. Poza tym może przyspieszyć zrastanie się złamanej kości.
Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ziołami, jakie oferuje nasz sklep zielarski online.
FAQ
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.