Znamię kukurydzy - 100g
Znamię kukurydzy - 100g
Znamię kukurydzy - 100g
Znamię kukurydzy - 100g
Znamię kukurydzy - 100g
Znamię kukurydzy - 100g

Znamiona kukurydzy - 100 g

0000344
8,91 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 8,49 zł

Znamię kukurydzy ( Zea mays) czyli jej wąsy, są wykorzystywaną częścią tej rośliny. Można je zauważyć w czasie zakwitania gdy spomiędzy liści odsłaniających kwiatostan zwisają cienkie szyjki słupka zwieńczone właśnie znamionami.

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
3 2% 0,53 zł
5 4% 1,78 zł
10 6% 5,35 zł
20 10% 17,83 zł
 

Znamiona kukurydzy (łac. Zea mays)

Rodzina: wiechlinowate (łac. Poaceae)
Rodzaj: kukurydza
Gatunek: kukurydza zwyczajna

Surowiec: znamiona kukurydzy

Opis rośliny:

Znamię kukurydzy to inaczej mówiąc charakterystyczne wąsy wyrastające z kolb. Pojawiają się na roślinie, gdy rozpoczyna się pora kwitnienia. Kukurydza jest rośliną jednoroczną, którą zaliczamy do zbóż. Jest jedna z najstarszych roślin uprawianych przez człowieka. Początki jej uprawy datuje się na 5000 r. p.n.e. Kukurydza jest rośliną o szczególnym znaczeniu dla ludów Ameryki Łacińskiej.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie znamion kukurydzy:

W powszechnej świadomości mało kto z nas wie, że wąsy kukurydzy są surowcem stosowanym w medycynie tradycyjnej. Od stuleci wykorzystuje się je ze względu na pozytywny wpływ na układ odpornościowy. Ponadto związki w nich zawarte wpływają na pracę układu moczowego, wspierają organizm w mobilizowaniu reakcji przeciwzapalnych. Znamiona kukurydzy mogą wpływać także na regulację poziomu cukru we krwi.

Przeciwwskazania do stosowania znamion kukurydzy:

Znamiona kukurydzy nie są wskazane dla kobiet w ciąży lub karmiących piersią.

 Źródła:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Kukurydza_zwyczajna
https://naturalnieozdrowiu.pl/znamiona-kukurydzy-wlasciwosci-zastosowanie/

Więcej informacji o znamionach kukurydzy znajdziesz na blogu:
https://www.plantago-sklep.pl/blog/znamie-kukurydzy/

Nowy
Brak komentarzy

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

1

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

0

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych