Róg jelenia (Cornu cervi) - drobne wiórki
Róg jelenia jest znanym od wieków, cenionym zwłaszcza w medycynie chińskiej, surowcem na wzmocnienie organizmu. Warto zaznaczyć, że poroże pozyskiwane jest w sposób bezpieczny dla zwierząt – zbierane jest jedynie poroże, które jelenie gubią naturalnie.
Róg jelenia (Cornu cervi)
Surowiec: drobne wiórki / proszek – poroże jelenia
Inne nazwy: Lu Rong
Opis rogu jelenia:
Poroże jelenia to jeden z najbardziej niezwykłych surowców stosowanych w medycynie naturalnej. Komórki, które tworzą poroże to najszybciej przyrastającą tkanka, jaka występuje w świecie zwierząt. W fazie intensywnego wzrostu potrafią przyrastać nawet po 2 cm na dobę!
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Rogi jelenia to surowiec, który od wieków jest wykorzystywany w chińskiej medycynie naturalnej, a także przez ludność zamieszkującą Nową Zelandię. Korzystnie wpływa na układ kostny, przyspiesza regenerację kości, np. po złamaniach. Dodatkowo wspiera procesy przeciwzapalne i oddziałuje na zmniejszenie wypłukiwania wapnia. Poroże jelenia może przyczyniać się do lepszej osłony wątroby, korzystnie wpływa na ogólną odporność organizmu, wzmacnia potencję i sprzyja poprawie stanu skóry. Swoje właściwości poroże jelenia zawdzięcza zawartości substancji, m.in. siarczanów, białek, peptydów, aminokwasów, makro- i mikroelementów wapnia, fosforu, magnezu żelaza, miedzi, cynku i potasu. Nalewkę z sproszkowanego poroża można stosować także zewnętrznie do przemywania skóry, w formie okładów lub do wcierania w stawy.
Przeciwwskazania do stosowania:
Produkt nie powinien być stosowany przez kobiety w ciąży i karmiące piersią.
Źródła:
- https://nauka.wiara.pl/doc/2131019.Lecznicze-wlasciwosci-porozy-jeleni
- http://wyborcza.pl/1,75400,10785574,Leki_z_rogow_jelenia.html?disableRedirects=true
- http://zdrowiebeztajemnic.pl/poroze-jelenia-czyli-lu-rong-na-pomoc-w-chorobach-neurodegeneracyjnych-w-tym-sla/
Więcej informacji o rogu jelenia znajdziesz na blogu:
- https://www.plantago-sklep.pl/blog/rog-jelenia-cornu-cervi/
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.