Algi i porosty
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą alg i porostów internetowego sklepu zielarskiego Plantago. Dbamy o zdrowie naszych klientów w bezpieczny oraz naturalny sposób oferując wysokiej jakości produkty, korzystając z tego, co oferuje nam przyroda. W naszym asortymencie alg i porostów znajdują się między innymi chlorella, która jest gatunkiem alg morskich. Sproszkowane algi zielone są bardzo cennym źródłem żelaza, białka, soli mineralnych oraz witamin. Wspomagają organizm w walce z anemią oraz działają antyoksydacyjnie. Chlorella polecana jest dla osób na diecie wegańskiej bądź wegetariańskiej, gdyż zastępuje suplementy diety. Równie wartościowy jest morszczyn, który jest glonem morskim, przedstawicielem gatunku alg brunatnych. W jego skład wchodzi wiele składników mineralnych istotnych dla naszego organizmu. Ten glon morski reguluje pracę układu trawiennego, przyspiesza przemianę materii oraz jest źródłem dobrze przyswajalnego jodu. Reguluje również pracę tarczycy, co jest dużą zaletą. Spirulina to nazwa handlowa alg zielonych, należących do sinic. Jest surowcem, który zawiera niemalże wszystkie podstawowe składniki odżywcze. Wspiera nasz organizm, kiedy jesteśmy zmęczeni lub osłabieni, ale także obniża ciśnienie tętnicze oraz pomaga utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu.
Zachęcamy do zapoznania się z całym asortymentem naszego sklepu zielarskiego online.
FAQ
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.