Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus)
    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus)
    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus) - 3
    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus)
    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus)
    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus) - 3

    Czaga - guz brzozy (Inonotus obliquus)

    1 Opinie
    76900476
    18,37 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 15,17 zł

    Surowiec: Guz brzozy - duże kawałki

    Opcje wagowe
    • 100g
    • 500g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%1,10 zł
    54%3,67 zł
    106%11,02 zł
    2010%36,75 zł
     

    Rodzina: szczeciniakowate (łac. Hymenochaetaceae)

    Rodzaj: błyskoporek (łac. Inonotus)

    Gatunek: błyskoporek podporowy (łac. Inonotus obliquus)

    Surowiec: czaga - guz brzozy, czyr

    Opis surowca:

    Błyskoprek podporowy, nazywany czagą bądź chagą to grzyb wyrastający z drewna brzozy, który z czasem prowadzi do obumarcia drzewa. Przybiera ciemną barwę, a jego wnętrzne jest żółto-brązowe. Nie posiada walorów estetycznych, lecz ze względu na te zdrowotne zyskał sporą popularność w Rosji czy Kanadzie.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

    Wspiera cały układ immunologiczny oraz pozytywnie wpływa na cały przewód pokarmowy. Szczególnie polecany osobom zmagającym się z problemem podwyższonego ciśnienia krwi oraz poziomu cholesterolu. Obecnie prowadzone są także badania nad możliwością jego wykorzystania w onkologii.

    Przeciwwskazania do stosowania:

    Okres ciąży i karmienia piersią.

    Źródła:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/B%C5%82yskoporek_podkorowy

    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2225411020309809

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6142110/

    Nowy
    5904161795094
    1 Opinie

    .
    szkoda , że już długo niedostępny
    przez MAriuszo 2022-11-16

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych