Ruszczyk kolczasty ( Ruscus aculeatus ) kłącze - 1
    Ruszczyk kolczysty ( Ruscus aculeatus ) kłącze
    Kłacze ruszczyka
    Ruszczyk kolczasty ( Ruscus aculeatus ) kłącze - 1
    Ruszczyk kolczysty ( Ruscus aculeatus ) kłącze
    Kłacze ruszczyka

    Ruszczyk kolczasty ( Ruscus aculeatus ) kłącze

    gddrt65
    7,99 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 7,61 zł

    Ruszczyk kolczasty to krzew występujący w Azji oraz na południu Europy. Charakterystyczne są jego liście, które z w rzeczywistości są gałązkami. Wytwarza drobne żółtobiałe kwiaty. Owocami ruszczyka są jagody.

    surowiec
    Opcje wagowe
    • 50g
    • 100g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,48 zł
    54%1,60 zł
    106%4,79 zł
    2010%15,98 zł
     

    Rodzina: myszopłochowate/ruszczykowate (łac. Ruscaceae)

    Rodzaj: ruszczyk (łac. Ruscus)

    Gatunek: ruszczyk kolczasty (łac. Ruscus aculeatus)

    Surowiec: ruszczyk kolczasty kłącze

    Opis rośliny:

    Występujący w Azji (Iran) oraz Południowej Europie krzew osiąga niewielkie rozmiary. Posiada charakterystyczne czerwone jagody. Jego kłącze stanowi składnik wielu preparatów ziołowych przeznaczonych osobom zmagającym się z nieprawidłową pracą układu naczyń krwionośnych. Co ciekawe, swoją drugą nazwę - myszopłoch - zawdzięcza zapachowi odstraszającemu myszy. Właściwości i tradycyjne zastosowanie: Sprzyja prawidłowemu działaniu układu krwionośnego, zwiększając kurczliwość ścian naczyń żylnych. Korzystnie wpływa na ciśnienie krwi, zapobiegając zastojom. Ze względu na swoje przeciwzapalne właściwości bywa wykorzystywany przy stanach zapalnych żył oraz obrzękach kończyn, również tych spowodowanych kontuzjami sportowymi.

    Przeciwwskazania do stosowania: Okres ciąży i karmienia piersią.

    Źródła:

    https://rozanski.li/4465/ruszczyk-ruscus-w-praktycznej-fitoterapii/

    https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingredientmono-320/butchers-broom

    Nowy
    5904161791362
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych