Liść wiśni
    Liść wiśni
    Liść wiśni
    Liść wiśni

    Liść wiśni

    34633537357
    Obecnie brak na stanie
    7,99 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 7,61 zł

    Liść wiśni - pochodzący z popularnego drzewa owocowego, choć niepozorny, sprzyja wzmocnieniu odpowiedzi immunologicznej organizmu, pomaga także w oddychaniu. Korzystnie wpływa na układ pokarmowy i moczowy.

    Opcje wagowe
    • 100g

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,48 zł
    54%1,60 zł
    106%4,79 zł
    2010%15,98 zł

     

    Liście wiśni

    Rodzina: różowate (łac. Rosaceae)
    Rodzaj: wiśnia (łac. Cerasus)
    Surowiec: liść wiśni

    Opis rośliny:

    Wiśnie kojarzą nam się z latem, słodkim smakiem i zapachem oraz z przetworami. Ale warto wiedzieć, że liście wiśni to jedna z przypraw charakterystycznych dla dawnej kuchni polskiej oraz surowiec zielarski.

    Z liści wiśni pozyskiwano również sok,  który nie był tak słodki, jak ten z owoców, ale stanowił częsty dodatek do deserów. Liście wiśni stanowiły również ważny dodatek do kiszonych ogórków.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie liścia wiśni:

    Liście wiśni są źródłem soli mineralnych i antyoksydantów. Dawniej przygotowywano wyciągi z owoców, liści, kory i ogonków wiśniowych. Napar z liści wiśni stosowano przede wszystkim jako środek wzmacniający organizm przy przeziębieniach i infekcjach dróg oddechowych. Uważano, że liście wiśni przyczyniają się do zmniejszenia niestrawności, wzdęć, pomagają w utrzymaniu właściwego poziomu cholesterolu we krwi i dobroczynnie wpływają na układ moczowy.

    Przeciwwskazania do stosowania liścia wiśni:

    Kobiety w ciąży i karmiące piersią powinny zachować ostrożność.

    Źródła:

    https://www.ekologia.pl/kobieta/zdrowie/prozdrowotne-wlasciwosci-naparu-z-ogonkow-wisni,23177.html

    Nowy
    5904161794400
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych