Clavohuasca mielona kora proszek ( Tynanthus panurensis) 50g
Clavohuasca (Tynanthus panurensis) - kora mielona. Pnącze to porasta rejony Ameryki Południowej. Wykorzystywane przez rdzenne ludy w medycynie naturalnej, a także przez szamanów do obrzędów. Części clavohuasca pachną goździkami.
Clavo huasca (Tynanthus panurensis)
Rodzina: bignoniowate (Bignoniaceae)
Rodzaj: Tynanthus
Gatunek: Tynanthus panurensis
Surowiec: kora mielona clavohuasca
Inne nazwy: Tynanthus fasciculatus, Tynanthus elegans, Schizopsis panurensis, clove vine, white clove, clavohuasca, cipó cravo, cipó trindade.
Opis Clavo huasca:
Clavo huasca jest południowoamerykańskim, niezwykle długim pnączem (może dorastać nawet do 80 m długości). Występuje w rejonach tropikalnych, przede wszystkim w Puszczy Amazońskiej. Cała roślina pokryta jest drobnymi białymi kwiatkami, a jej owoce podobne są do fasoli. Kora i korzenie clavo huasca wydzielają bardzo intensywny aromat, który przypomina zapach goździków. Stąd nazwa rośliny, która w wolnym tłumaczeniu oznacza „pnącze goździkowe”.
W korze clavo huasca znajdują się alkaloidy, zwłaszcza tinantina oraz kwasy taninowe, eugenol i olejki eteryczne.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie:
Clavo huasca wykorzystywane jest od stuleci przede wszystkim w medycynie naturalnej. W Peru jego korę zaleca się jako naturalny afrodyzjak. Ponadto clavo huasca często jest stosowana wspomagająco na problemy artretyczne i mięśniowe. Z kolei Brazylijczycy uważają ją za bardzo dobry środek na wsparcie układu trawiennego.
Amazońscy szamani wykorzystują tę roślinę także do przyrządzania napojów, które mają za zadanie przygotowanie ich żołądków do przyjęcia roślin halucynogennych, które wywołują nieprzyjemne reakcje układu pokarmowego. Clavo huasca pomaga zmniejszyć skutki uboczne zażywania halucynogenów i bywa dodawana bezpośrednio do takich mikstur lub zażywana bezpośrednio po nich. Z clavo huasca najczęściej przygotowuje się nalewki.
Przeciwwskazania do stosowania:
Ciąża i karmienie piersią.
Źródła:
- http://www.rain-tree.com/clavohuasca.htm#.WSNCM9SLRkg
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.