Siedmiopałecznik błotny  - korzeń cięty
Siedmiopałecznik błotny  - korzeń cięty
Siedmiopałecznik błotny  - korzeń cięty
Siedmiopałecznik błotny  - korzeń cięty

Siedmiopałecznik błotny - korzeń cięty

966776356
Obecnie brak na stanie
10,26 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 10,26 zł

Siedmiopałecznik błotny - roślina rosnąca także w Polsce, choć najbardziej popularna jest u wschodnich sąsiadów. Zewnętrznie używa się korzeń siedmiopałecznika na stawy i mięśnie. Pomaga także zrelaksować się i uspokaja układ trawienny.

Opcje wagowe
  • 50g

Ilość Rabat Jednostkowy Oszczędzasz
3 2% 0,62 zł
5 4% 2,05 zł
10 6% 6,15 zł
20 10% 20,51 zł

 

Siedmiopałecznik błotny

Rodzina: różowate (łac. Rosaceae)
Rodzaj: siedmiopałecznik (łac. Comarum)
Gatunek: siedmiopałecznik błotny (łac. Comarum palustre)

Surowiec: korzeń cięty siedmiopałczenika

Inne nazwy: sabielnik

Opis korzenia siedmiopałecznika:

Siedmiopałecznik błotny należący do rodziny różowatych występuje naturalnie w Europie, Azji i Ameryce Północnej. W Polsce spotkamy go na terenach nizinnych. Roślina preferuje stanowiska wilgotne i zacienione, rośnie na torfowiskach i bagnach. Ma rzadko rozwidlającą się łodygę, która wyrasta z nadziemnego kłącza, lancetowate liście oraz bordowe kwiaty.

Właściwości i tradycyjne zastosowanie:

Siedmiopałecznik to roślina bardzo popularna w rosyjskiej, ukraińskiej i białoruskiej medycynie tradycyjnej. Stosowany jest przede wszystkim na stawy i mięśnie. Dodatkowo ułatwia zasypianie, uspokojenie i wykazuje pozytywny wpływ na pracę układu trawiennego.

Z korzenia siedmiopalecznika najczęściej przygotowuje się nalewkę, którą można używać także zewnętrznie.

Przeciwwskazania do stosowania:

Kobiety w ciąży i karmiące piersią mogą stosować siedmiopalecznik jedynie zewnętrznie.

Źródła:

  • http://rozanski.li/2821/siedmiopalecznik-blotny-comarum-palustre-linne-w-praktycznej-fitoterapii/

Nowy
5904161793380

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

0

Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

0

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

0

Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

0

Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

0

Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

0

Brak zamówionego produktu. Co dalej?

Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

0
Produkt dodany do ulubionych