Opuncja (Opuntia indica) mielona 50g
    Opuncja (Opuntia indica) mielona 50g
    Opuncja (Opuntia indica) mielona 50g
    Opuncja (Opuntia indica) mielona 50g

    Opuncja (Opuntia indica) mielona 50g

    0000791
    12,06 zł
    Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 11,49 zł

    Opuncja jest kolczastym kaktusem, który kryje w sobie wiele substancji. Stosowanie mielonej opuncji może wpłynąć na spowolnienie procesów starzenia, ale przede wszystkim może wspomóc osoby chcące zadbać o sylwetkę.

    IlośćRabat JednostkowyOszczędzasz
    32%0,72 zł
    54%2,41 zł
    106%7,24 zł
    2010%24,13 zł
     

    Opuncja (łac. Opuntia indica)

    Rodzina: kaktusowate (łac. Cactaceae)
    Rodzaj: opuncja (łac. Opuntia)
    Gatunek: opuncja figowa (łac. Opuntia indica)

    Surowiec: nopal (opuncja mielona)

    Opis rośliny:

    Opuncja, nazywana również nopalem, to dorastający do 5 metrów wysokości kolczasty kaktus. Na szczycie łodyg pojawiają się żółte kwiaty oraz jadalne owoce. Występuje na terenie Meksyku i Stanów Zjednoczonych, zarówno dziko, jak i w uprawach.

    Opuncja jest również rośliną cenioną w zielarstwie. Zawiera wiele substancji, np. aminokwasy, sole mineralne, pektyny, witaminy A, B i C.

    Właściwości i tradycyjne zastosowanie opuncji:

    Mielona opuncja szczególnie korzystnie wpływa na nasz układ trawienny, sprzyja dbaniu o smukłą sylwetkę. Oddziaływuje na przyspieszenie procesów przemiany materii, a także wzmaga usuwanie toksyn z organizmu. Opuncja może również wspomóc utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu oraz przyczynić się do spowolnienia procesów starzenia się organizmu.

    Przeciwwskazania do stosowania opuncji: 

    Opuncja nie powinna być stosowana przez kobiety w ciąży, karmiące piersią oraz dzieci.


    Źródła:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Opuncja
    http://rosliny-lecznicze.pl/nopal/

    Nowy
    Brak komentarzy

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?

    Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca. 

    0

    Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?

    Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta

    0

    W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16.  W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną.   Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.

    Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.

    0

    Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?

    Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki.  Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.  

    Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK

    0

    Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..

    Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.

    0

    Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?

    Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.

    0

    Brak zamówionego produktu. Co dalej?

    Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu.  Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.

    Co robimy w takim wypadku.  Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.

    0
    Produkt dodany do ulubionych