Manayupa ( Desmodium ) - liść
Manayupa – liść (łac. Desmodium adscendens - folium). Roślina ceniona za składniki pomagające w oczyszczaniu organizmu z substancji szkodliwych. Manayupa wspiera także prawidłową pracę układu trawiennego oraz wspomaga funkcjonowanie układu neurologicznego. Ta wiecznie zielona roślina pochodzi z Ameryki Południowej.
Manayupa (łac. Desmodium adscendens)
Rodzina: bobowate (łac. Fabaceae)
Rodzaj: Desmodium
Gatunek: Desmodium adscendens
Inne nazwy: manajupa, mundurana, runa mana yupana
Surowiec: liść manayupa
Opis rośliny:
Manayupa to ceniona w tradycyjnym ziołolecznictwie roślina, zawierająca bardzo wiele substancji. Manayupa jest niewielką rośliną z rodziny bobowatych, która występuje w Andach. Ma wiecznie zielone liście, błękitne lub jasnoróżowe kwiaty oraz strączki, w których znajdują się nasiona.
Właściwości i tradycyjne zastosowanie liści manayupa:
Właściwości manayupy znane już były w czasach inkaskich. Roślina była stosowana przede wszystkim ze względu na swoje właściwości wspomagające oczyszczanie. Manayupa wzmacnia organizm w usuwaniu toksyn i substancji szkodliwych. W tradycyjnej medycynie napar z liści manayupa ceniony jest ze względu na pozytywny wpływ na funkcjonowanie układu pokarmowego, sprzyja łagodzeniu niedogodności brzucha, przyczynia się do zapobiegania niestrawnościom i wzdęciom.
W czasach imperium Inków manayupa uważana była za roślinę o wszechstronnym działaniu. Inkowie wyznawali zasadę, że aby budować odporność i siłę organizmu, należy usunąć z niego to, co jest zbędne i szkodliwe. I w takim charakterze stosowali napar lub odwar z suszonych liści manayupa.
Przeciwwskazania do stosowania liści manayupa:
Nie może być stosowany przez kobiety w ciąży i karmiące piersią.
Źródła:
https://zdrowie831.wordpress.com/2017/03/12/niezle-ziolka-czesc-11/
https://www.herbs2000.com/herbs/herbs_manayupa.htm https://zdrowie831.wordpress.com/2017/03/12/niezle-ziolka-czesc-11/
Więcej informacji o manayupie znajdziesz na blogu:
https://www.plantago-sklep.pl/blog/manayupa/
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Brak produktu na stronie. Kiedy można spodziewać się dostawy?
Braki w ofercie uzupełniamy w miarę szybko jeśli nasi dostawcy są w stanie zapewnić nam dostawę surowca.
Czy mogę otrzymać cennik / katalog produktów?
Pełna oferta wraz z cenami znajduje się tutaj:Oferta
W jakich godzinach pracujecie?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 - 16. W tych godzinach odpowiadamy na pytania zarówno złożone drogą elektroniczną jak i telefoniczną. Ze względu na ogrom pracy może się zdarzyć, że kontakt telefoniczny będzie utrudniony.
Sobota Niedziela i Święta - Nieczynne.
Podczas finalizowania zamówienia moja płatność nie przeszła..co robić?
Podczas opłaty za zamówienie przez szybkie płatności z różnych wzgledów może nastąpić błąd. Siła wyższa, słaby internet, chwila nieuwagi. W pierwszej kolejności zalecamy odczekać kilka minut, jeśli status otrzymany na e-mail się nie zmieni sugerujemy sprawdzić czy z konta bankowego lub konta paypal zostały pobrane środki. Jeśli nie, prosimy o kontakt mejlowy.
Jeśli płatność nie została zaksięgowana prosimy dokonać zapłaty na ponizsze dane podając symbol zamówienia w tytule przelewu: 20 1160 2202 0000 0003 0657 1175 MILLENNIUM BANK
Potrzebuję porady związanej z ziołolecznictwem..
Zastosowanie ziół zależy od wielu czynników. Między innymi od wieku, płci, stanu zdrowia danej osoby czy przyjmowanych leków. Każdy z nas jest inny, każdy z nas potrzebuje indywidualnego podejścia. Z tego względu zachęcamy do kontaktu z doświadczonym fitoterapeutą, który z pewnością doradzi jak w pełni wykorzystać dobrodziejstwo ziół z korzyścią dla Państwa organizmu.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście lub dokonać zakupu na miejscu?
Tak, zakupiony towar mozesz odebrać prz ulicy Jerozolimskiej 46 w malowniczej miejscowości Dzierzążenko - gdzie znajduje się nasza siedziba.
Brak zamówionego produktu. Co dalej?
Czasami może się zdarzyć, iż z jakiegoś względu zabrakło zakupionego produktu. Sytuacje te zdarzają się rzadko, ale jednak.
Co robimy w takim wypadku. Staramy skontaktować się z klientem jak najszybciej. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie odpowiada na nasz telefon lub wiadomości wysłane droga elektroniczną wysyłamy zamówienie bez wybranego produktu, pomniejszając kwotę zapłaty, jak również dokonujemy zwrotu pieniędzy.
Jeśli zamówienie zostało złożone "za pobraniem" wysyłamy je bez produktu, którego nie mamy na stanie, pomniejszając odpowiednio kwotę pobrania.